15 Haziran 2006 Perşembe

Kiss - Because I'm a girl

Hani deriz ya ya hep "Aşk mı Sevmek mi?"

Sorarız kendimize ve de dostlarımıza bir türlü çıkamayız içinden , yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan sorusu gibi.. Eski türk filmi tadında güzel bir video ve arkasında müziğin evrenselliğini iliklerimize işleyen güzel bir müzik anlamasak da dilinden, içimizde hisssettiğimiz... Lütfen sabırlı olarak bu videoyu sonuna kadar izleyin ve tekrar sorun kendinize aşk mı sevmek mi ?

İzleyin.. Sonunu daha farklı hatırlıyorum sanki o kısmı kesmişler gibi...

Onu sonra yazacağım...


Biraz Türk filmi havasında eski bir video :) ....
Vardımıdır böyle aşklar sevgiler acaba ? ...

Benim pek inancım kalmadı bu konuda :(

Varsa hani nerde !!!

Hadi paylaşın düşüncelerinizi benimle,

Bekliyorum...

Işık & Sevgiyle...


9 Comments:

Adsız said...

Ugrastimsa da olmadi filmi göremedim.
Ingilizler bu sorunun cevabini bulmuslar Tavuktan yumurta cikmis.
Sevmek Ömrü uzatir.
Sevilmek hem simartir,hem sasirtir.
Ask ise aciyi yasartir.Hisleri olgunlastir.Yasamin ne güzel oldugunu ögretir.

Sevgiler kizima.

6/15/2006 01:25:00 PM

z.pelin said...

ya cidden ama tekrar deniyorum abisine sordum ama onun yöntemide yaramadı :( ..... çözeceğim bu işi bugün Erdil baba bu filmi izleteceğim sana :D...
sevgilerimle..

6/15/2006 02:06:00 PM

z.pelin said...

Erdil baba oldu sonundaaa :D ...
Keşke bende tekrar bu sevgiyide aşkıda yaşayabilsem .. ne acı paylaşıp hissedebileceğim kimsem yok :( .. işte buna ağlanır....

6/15/2006 02:54:00 PM

z.pelin said...

bundada yarıda kesmişler asıl olaylar yoook aaaa.... bağırmak ve ağlamak istiyorummm...

6/15/2006 02:56:00 PM

z.pelin said...

Sonunda oldu çok şükür .... oh ya.... keyifle izleyin bakalım... aslında sonunda ikisi tekrar ameliyata giriyor ve gözleri birer birer paylaşıyorlar ... Mutlu ve beraber bi hayat sürüyorlar gibisinden :P ...
Varmı cidden böle bişi ya ...

6/15/2006 05:04:00 PM

Adsız said...

Tutku nedir bilirmisin ?
Bilirsin!.. o ufacik taslarin bir araya gelmesi gibi.Demirin gicirdiyarak tasi kemirmesi gibi.Sonun da cikan esere bakmak gibi.Bir yenisine dogru kosmak gibi.Peki icimizde ki arayis nasil bir sey? O Film gibi mi hayir o bir anlik duygularimizin kivilcimi.
Güne isyanmi yoksa suur altinda ki o isyani atesliyen o kivilcim mi.Ask bu degil.O daha baska, zata, kisiye mahsus tek bir identitet tasir; o iki kisilik derler hayir o tek kisiliktir.O beklenir.Gelir ve gider.O icinizde kimseyle paylasamiyacaginiz bir duygudur.Gittigi zaman size bir miras birakir o da sevgi....

Genede film bir cok sevgiyi tetikliyor.Aski degil.

Svg.Syg kizim.
(Bu bir ihtiyarin bir kösesinde kalmis duygular) diyelim mi?...

6/15/2006 06:39:00 PM

Adsız said...

olmuş olmuş süper ;)
bu arada Gerçek sevgi AŞKTAN ÜSTÜNDÜR

6/15/2006 07:19:00 PM

Adsız said...

bu film bana maille gelmişti izlediğimde love story'yi hatırladım ve aşka bir kez daha aşık oldum. varmı sevmek gibisi ama gerçekten sevmek gibisi. Sonunu bildiğimi sanıyordum ama yorumların birinde tekrar ameliyat olup gözleri birer birer paylaştıklarını öğrendim çok sevindim

8/09/2006 02:10:00 PM

Adsız said...

BÖYLE AŞKLAR KALMASA BÖYLE KLİPLER YAPILIR MI HİÇ. LEYLA İLE MECNUN ZAMANINDA NE İSE ŞİMDİ DE O. İNSAN İNSAN OLDUĞU SÜRECE AŞK AYNEN BÖYLE DEVAM EDECEK. SAHTELERİNE GELİNCE, ONLAR ZATEN SAHTE. AŞK DEĞİL Kİ. SEVGİ İNSANA ACI VERİYOR.