23 Haziran 2006 Cuma

EN AZINDAN KAPALI MEKANLARDA !!!

Çilek Hanım'ın ilk geldiği dönemlerdi; sigarayı bırakmaya karar verdiğim zaman... Başaramadım :( . Ama çok uğraştım, hatta o dönem Afyon Belediyesi bi kampanya başlatmıştı sigarayı bırakmak için ve burda özel bi hastanede tütün uzmanı bir dr. bilem gelmişti. :) Çok şeker bir hanım, DR. Hafize Hn.... Kendisi TORAKS üyesi. Nikotin bantları, terapiler vs vs ... Neysem işte geçen gün mail atmış ve bir kampanya hakkında bilgi vermiş. Sigara kullandığım halde bende katıldım ve imza verdim bu kampanyaya... Sigara kullansamda araçlarda yolculuk esnasında sigara içme yasağına sevinen bir kişi olarak kapalı mekanlarda içilmesinede karşıyım... En azından düzgün bir şekilde birbirinden ayrılmalı ki belki bu sayede sigara içmekten bıkabiliriz bile...
İtalya'ya gittiğimde çok zorlanmıştım ve oldukça az içmiştim. Devamlı her canım istediğinde 5 dk da bir dışarı çıkmak can sıkıcı bir durum... Bırakmak için vesile işte hepimize :)
http://www.toraks.org.tr/imza_kampanyasi_form.php

2 Comments:

Adsız said...

Hadi bakalim dermisim.

Saygilar

6/23/2006 06:41:00 PM

z.pelin said...

:)