12 Haziran 2006 Pazartesi

BU KADAR KÜÇÜKMÜ BU İNSANLAR !!!

Merhaba, Bir arkadaşımız sabah bir poşet içinde gözleri açılmamış 6 kedi yavrusu bulmuş. İlk bakımları kitty milk ile yapılacak ama 6 sının birden bakımı olanaksız, evde bir de köpek var. Bu nedenle acil olarak süt anne aramaktayız. Pangaltı' da Metro durağına yakın oturuyor arkadaşımız. O civarda ya da degil emziren kedi bilenlerin beril.sozmen@itu.edu.tr adresinden Beril'e ulaşmalarını rica ederim. Maili ilgileneceğini düşündüğünüz gruplara ve kişilere de aktarımını yaparsanız seviniriz.
" Günaydın!
The Verve'in bir şarkısında geçer hani, "Like a cat in a bag, waiting to drown...", Batı Avrupa'da yavru kedilerle baş etmenin geleneksel yöntemi, hepsini bir torbaya doldurup suya atmak. Bizimkiler de AB uyum süreci içersinde benzer yöntemler geliştirmeye başlamış olacaklar ki, sabah Efe'yi gezdirirken ve çöp atacak yer ararken, köşeye bırakılmış bir çöp torbasına yöneldim, kendi çöpümü de onun içine atayım diye. Ama torbayı araladığımda içinde renk renk 6 tane yavru kedi buldum. Kedilerin gelişme süreçlerini pek iyi bilmediğimden, tam olarak kaç haftalık olduklarını kestiremiyorum, gözleri kapalı, ya da açılmak üzere diyelim. Geldiklerinden beri uyudukları icin anlayamadım. Çok küçükler daha. 2-3 hafta diye tahmin ediyorum.
Bir üstün insan bunları alıp siyah çöp torbasına doldurup sokakta bir köşeye bırakmış. Anneleri evin kedisidir herhalde, bunlar da geçecek ilk çöp kamyonuyla halledilecek birer küçük sorun.
Çok kızdığım bir yana, yedimizin de yardıma ihtiyacı var. Aranizdan birer ikişer tane alacak çıksa bile (ki Nilay gibi kedi düşünenler vardı diye hatırlıyorum ya da bahçesi olanlarınız da var) şu ilk aşamada, uyandıkları zaman emzirecek, popolarını yalayan anne kedi gerekecek bu altı veledi ne yapacagiz? Profesyonel bakım gerekir bunlara...
Demin gördüm, birinin göbek bağı duruyor daha.
İnsanların, evrimin sistem hatası olduğunu düşünen, çok kızgın...
Beril..."

0 Comments: