7 Haziran 2006 Çarşamba

İLK PORTRE ÇALIŞMAM ...



İlk mozaik portre denemem... Resmi net görebilmek için uzaktan bakmak gerekiyor.
60*80 cm ebadında. 0,5 cm kalınlığında taşlardan üretildi.
Tabi zor ve kritik bi kişi seçmiştim.. Patronum :) , Ama fotoğraf 70'lerin sonu 80'ler gibi..
Bu çalışmayı çok farklı kişilere benzettiler... Bu biraz bana hakaret gibi oldu ama bence alakası yok.. Resmin aslınıda eklemek isterdim ama izin almadım :( Aslında resmin aslını görseniz evet benzemiş dersiniz kesin..
Önce vesikalık resmin Autocad'de çizimini yaptım.
Kırma taş kullanmıştım.. Şekil vermek için taşları istediğim şekillerde kerpetenle kırdım.
Elimde tonlandırma yapabileceğim taş çeşitliliği olmadığından Beyaz Traverteni kendi içinde koyu ve açık olarak ayırdım. Noçe den kontur geçtim. Saçta beyazları ve parlamaları Kaplan Postu ve Afyon Griden verdim.

Kullandığım Malzemeler ;
_Beyaz Traverten (Denizli)
_Noçe Traverten (Afyon)
_Kırmızı Traverten
_Akşehir Siyahı
_Kaplan Postu (Afyon)
_Afyon Gri (Afyon)
_Afyon Beyaz (Afyon)
_Teos Yeşili
_Ege Bordo

1 Comment:

Adsız said...

Bende kizim tatilime cikti diye hayiflaniyordum.Taslarin biraz da sanatin ruhunu aldigi zaman nelere kadir oldugunu gösteriyor.Bence bu resim neye benzemesi veya kim olmasinin önemi yok.Konusan o ufacik parcalar.
Sevgiler

6/07/2006 01:34:00 PM