19 Haziran 2006 Pazartesi

Hediyelerim :D



pelisi,
iyi ki dogdun,dogdun da dostumuz oldun.Saglıklı ve mutlu yarınlara...sevgilerimizle
ece-ege-eko-hicos
(Ecem elleriyle hazırlamış ... )
Öptüm hepinizi....
Canımsınız !!!












Veee ... Erdil Baba.. Blogundaki kutlama mesajın için çok sağoool !!!
"Cilek hanimin bahcesinde ki kizima Blog'dan arzu ettigi her seye ulasmasi, Sihhat dolu nice seneler dilegi ile Dogum gününü kularim. "
Canımsınn.. Ellerinden öperim...
Seninde Babalar günün kutlu olsun !!!






Buda abisi Xprodoksit' ten :)
Çoook mersii ... 2 renkli gülleri hep sevmişimdir...
Cansın ....









Bu da benim bir süre önce siparişini verdiğim 1500 lük puzzle ım :) şans bu ya tam doğum günümde geldi... Kendi kendime hediye vermiş oldum :P Meleklerim... Daha büyüğünü istemiştim ama bulamadım .... Yatağımın başucuna asacağım bitince...
Aaa birde unutmamak lazım d.günümün güzelliği Zeynep'ciğimlede birebir tanışma şansımız oldu ... Günün anlam ve ehemniyetinden haberdar olmasalarda bana güzel bir hediye vermiş oldular ... :)


DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLAYAN TÜM DOSTLARIMA SONSUUZZZ TEŞEKKÜRLERR :))
İYİKİ VARSINIZ !!!

4 Comments:

Adsız said...

cok uzun sürüyor sanırım puzzle rin tamamlanması, benim gördügüm kaçlıktı bilmiyorum ama küçüçükdü her parcası

6/19/2006 11:44:00 AM

z.pelin said...

Evet Emreciğim, uzun sürüyor çok ilgilenmezsen... ilk puzzlerımda benümde baya uzun sürdü hatta geçen 1,5 senedir ortalıklarda sürünen bi puzzleımı bitirdim 1500 lük bir monalisa... tabi benim 2. monalisa puzzle ım olduğundan bıktırmıştı :) ama çok uzun süre oturmayacaksın başında... yoksa bulman güçleşiyor... çok ii kafa dağıtıyor ve ortayada çok hoş tablolar çıkıyor...

6/19/2006 12:28:00 PM

z.pelin said...

ben birde tablo olarak asabileceğim modelleri alıyorum... sevdiğim resamların eserleri vs ... hoş oluyor... benimde emeğim sinmiş oluyor böylece tablolara...

6/19/2006 12:29:00 PM

Adsız said...

Sevdiğine sevindim ;)

6/21/2006 02:50:00 PM