2 Mayıs 2006 Salı

İŞTE GELDİM , BURDAYIM.....

*saksıya çilek ektim :D
_Vee döndümm :) Blogumu yalnız bırakmadığınız için çoook teşekkür ederim...
_ Dün akşam geç geldiğim için bişi yazamadım.. Çok bitkinim ama bir o kadarda huzurlu...Tilki ve kürkçü dükkanı misali :( hiç dönmek istemezdim aslında...Ama herşeye değerdi bu 3 gün...
_İşimide özlemişim :))
_Eve korkuyla geldim aslında..
Çilek nasıl? Ne yaptı? Başına bişicik geldimi? Bize kızıp ortalığa bişi yaptımı? Nasıl karşılayacak bizi kapıda? Tavrı nasıl olacak? Küsecekmi? vs vs...
_Evden çıkarken ,normalde her gün bizi kapıda "hadi ben burdayım çabucak gidip gelin" dercesine uğurlayan kızım,bu sefer anladı uzun süreli olduğunu ve kapıya gelmeyi bırak yataktan kalkmadı bile :( ... İçimi burktu bu tavrı... Ve korktum açıkçası...
_Neyseki hiç bişi umduğum gibi gelişmedi.. Kapıyı açar açmaz karşımdaydı. İçeri girince ilk işi çantaları ve paketleri koklamak oldu.. Benimse ilk işim ona ödül olarak aldığım balıklı mama oldu.. O mamasını yerken oyun oynayarak bende bir yandan yine ödül olarak tereyağlı sahanda yumurta yaptım :) en sevdiği yemek... Kerata gidip bir lokma alıyor sonra miyavlayarak yanıma geliyor mutfağa, gittimmi diye merak ediyor...Bende rahatça yemeğini yesin diye aldım elime tabağı yanında durdum o yemeğini yerken .. Böylece kendini daha huzurlu hissetti :)...
_Ev miss gibiydi.. Canım kızım benim hiç yaramazlık yapmamış..Ama arkadaşı Can'ı çok özlemiş...Can bizim muhabbet kuşumuz... Çilek te ona aşık :)) Kafesini yere koyuyoruz ,yere yatıp saatlerce onu izlemeye bayılıyor.. hiç zarar vermeye çalışmadı şimdiye kadar.. Ama biz ne olur ne olmaz diye Can'ın bulunduğu odayı kapattık giderken...Velhasıl ... Çilek iyiki benimle :))) ...
_Bu arada Ece ilede ilk defa buluştuk... Tabi ben çok heyecanlıyım ...Muhteşem bir insan...Kızı Ege bitirim,cimcime :)..Çok güzel bir evlat yetiştirmiş...Eşini ziyaret ettik ardından praktikerdi vs hobi malzeme alışverişleri derken kısacık sürede annelerimizide tanıştırdık ...Biaz tedirginde olmadık değil,malum işçi bayramı :( ... ama herşeye rağmen süper bir gündü.. Ece'ciğim iyiki varsın... İyiki dostumsun... O senin gibi güzel sıcak kanlı ailenle tanıştığım içinde çok memnunum... Nette başlayan bir arkadaşlığın sanki 40yıllık arkadaşmışcasına böyle güçlü duygular hissettirmesi :) ne enteresan...En yakın zamanda daha uzun süreli görüşebilmek dileğiyle...

6 Comments:

Adsız said...

Hosgeldin canimmm, cilekcik tabii uslu uslu durmustur. Kediler hic yaramazlik yapar mi? :)

5/02/2006 02:48:00 PM

Adsız said...

çok tatlı duruyor kedicik

5/03/2006 12:19:00 PM

Adsız said...

ciddi saksı gibi iyi durdurmusun onu orda ya

5/03/2006 12:20:00 PM

Adsız said...

gezinin iyi gecmesine sevindim. kedin cook guzel :) sevgiler

5/03/2006 02:48:00 PM

z.pelin said...

tşkler... hoşbuldum... Emreciğim , çileği saksıya ben oturtmadım :) birgün aradım aradım yok bi ara gözüme bişi ilişti saksıya bir baktım bizimki kurulmuş oraya .. sanırım toprakla temas etmek istedi neden bilmiyorum... şimdi arada gidip kuruluyor şaşkın kızım benim...

ışıkla..

5/04/2006 09:35:00 AM

Adsız said...

bayıldımm ben bu kediyeeee:)

5/05/2006 12:36:00 PM