12 Mayıs 2006 Cuma

BU MİNİK SENİ BEKLİYOR !!!

Çilek Hanım'ın dostları ...


Bana Çilek hanımı gönderen Hülya teyzemiz mail göndermiş.. Bende bi duyurayım istedim...Çok şirin bir kedicik..Sokaklara dönmek için çok küçük:(..
Bloggerlarımız duyarlıdır biliyoruum :) kim istiyoru bu miniği...
Çilekcim bize taa İstanbulun sokaklarından geldi :) iyiki gönderdin Hülya teyzem sağolasın...
Evcil sahibi olmak istiyorsanız illaki cins olup belli bi ırkamı sahip olması gerekli?!Bunu hiç bir zaman anlayamadım!Önemli olan sıcaklığı,dostluğu değilmiki ?!
CAN YOLDAŞINIZ BURDA :)

2 Comments:

Adsız said...

ahhh ahhhh Salem başka kedilere uyum sağlasa ben alırdım, bi keresinde sokaktan böyle bi yavru getirmiştim eve elinden zor aldım yavruyu :( neyse arkadaşlar her kese bişey söylemek istiyorum sokak kedileri kesinlikle daha akıllı ve daha sadık oluyorlar zaten böyle bir dost edindiğinizde göreceksiniz unutmayın bu dostları hava atmak için değil sevgimizi paylaşmak için alıyoruz umarım kısa sürede bi yuva bulunur :(

5/12/2006 09:50:00 PM

z.pelin said...

Harikasın Shunkawakan !!! Ve kesinlikle haklısın!!! Önemli olana PAYLAŞMAK SEVGİYİ!!! Petshop lardaki evcillere yöneliyor herkes ama halbuki dışarda sevgiye,şefkate,ilgiye ve yemeğe ihtiyacı olan o kadar çok canlı varki :((...
HADİ ONLARA YÖNELELİM !!!

5/12/2006 10:18:00 PM