10 Mayıs 2006 Çarşamba

İLK SOBE :)

GÜNAYDIIIIN....
Dün yoktum merak etmişsiniz...Ne güzel şeymiş merak edilmek,Yokluğumun farkedileceğini tahmin etmemiştim...
Cumartesi günü küçük bi sakarlık sonucu dizimi sakatladım..Düştüüüm!!!Şimdi bandajlarla geziyorum,aslında gezemiyorum çünki dinlendirmem gerekiyor.Pazartesi günü hep ayakta kalınca ,birazda yağmurda koşturunca,gecesinde baya sancı verdi.Sabaha kadar uyutmadı ve bende sağolsun patronumun izniyle 1 gün dinlendirdim..Şimdi daha iyiyim çok şükür.
Caroline beni sobelemiş :)) ilk sobelenme vakam ...Teşekkürler bende artıkım milli oldum :P

Eveeet ... Çilek Hanım'la benim beğendiğimiz blog sayısı 5 le sınırlı değilki amaaa :(( bapcaz şimdi..

Neysem kuralı bozmayalım...






Ama isterseniz tümünü listeleyebilirim... :(

Bende Yemek Kokusu Tuğba ile Sevimli Patiler Sibel i sobeliyorum :))

Dostça ve sağlıcakla kalın....

7 Comments:

Adsız said...

Öncelikle ziyaret ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Anladığım kadarıyla düşmüşsünüz geç olsa da çok geçmiş olsun! Sorulara yanıtlarınız çok hoşuma gitti. Ayrıca bloglarınız da çok hoş ve yararlı bilgiler içeriyor.
Siz uğramasaydınız belki burasını bulmam çok zaman alırdı belki.

Belirttiğiniz gibi ADSL de çok sorunlar yaşıyoruz ve önlem almak da çok zorlanıyoruz. Ben de sık sık yaşıyorum ve üstesinden gelmeye çalışıyorum. Bu nedenle bununla ilgili birer bilgiye ulaşırsam hemen yayınlıyorum.

Başarılarınızın devamını diliyorum.

Mutlu kalın! :)

5/10/2006 03:02:00 PM

Adsız said...

Pelincim çok geçmiş olsun canım :( umarım şimdi daha iyisindir, sen gene de oraya çok ağırlık vermemeye dikkat et tamam mı arkadaşım, sevgiler, öpüyorum çok...

5/10/2006 04:14:00 PM

z.pelin said...

canımsınızzz :)))
nstar ziyaretin ve güzel yorumun için tşkler ... :)
safrancığım sağol canım ağırlık vermemeye çalışıyorum ama ne fayda işe gitmek durumundayım işte :((
öpüldünüzzz :))
sağlıcakla kalın...

5/10/2006 08:20:00 PM

Adsız said...

geçmis olsun

5/10/2006 08:31:00 PM

Adsız said...

Canım beniimmm,geçmiş olsun,şimdi nasılsın?Senin hayırsız arkadaşın daha yeni öğrendi :(
Sobelendim ya şimdi,yarın yazsam oluyor mu?Sonra da benim başkalarını sobelemem gerekiyor mu?

5/10/2006 08:34:00 PM

z.pelin said...

Teşekkür ederim Emreciğim ve Sibelciğim...
Sibelciğim yarın yazsanda olur :))) Elbetteki sobeleyeceksinki devam etsin :P

5/10/2006 09:46:00 PM

Adsız said...

thanks

5/10/2006 10:17:00 PM