13 Mayıs 2006 Cumartesi

BERRAK BEBEĞE YARDIM EDELİM!!!

Merhaba gelen bir maille Berrak bebeğin durumunu öğrendim.Fakat bu konuda hiç bir bilgim yok ama araştırıp,soruşturacağım...Lütfen bir bilginiz varsa bu hastalıkla ilgili yada çevrenizde dr. lütfen sizde bilgi edinmeye çalışıp,bunları Berrak'ın ailesiyle paylaşın...
Berrak, 18 aylık. Bu güzel kızın doğuştan "Spinal Muscular Atrophy (type 1)" isminde bir kas ve sinir hastalığı var.
Merhabalar.;
Ben Berrak ÇANAKLI. 03.05.2004 tarihinde İzmir Özel Gazi Hastanesinde dünyaya geldim. Ve altı aylık olana kadarda her şey yolunda gidiyordu.Altı aylık iken normal kontrol için gittiğimiz doktorumuz bana bir takım testler yaptırdı ve bu amansız hastalık ekim 2004 tarihinde ortaya çıktı.Ve o günden beri ailem hastalığıma çare bulabilmek için durmadan araştırma yapıyor.Amerika'ya bir umut için gittik ama pek fazla bir şey elde edemedik.Bir mail zinciri oluşturduk ve sesimizi duyurmaya çalıştık.
Benim şimdi sizlerden istediğim şey bu hastalık hakkında kulaktan duyma da olsa en ufak bir bilgisi olan çözüm yönünde bu konuda bana ve aileme yardımcı olmanızdır.Annem her konuda üzerime titriyor.Babam işinden olma riskini göze alıp sürekli araştırma içerisinde. Ayrıca annem benim için işini bırakmak zorunda kaldı.
Şu an 2 yaşındayım yani doktorların hakkımda biçtikleri ömür yaşında ve sağlık durumum çok şükür iyi.Ama her an enfeksiyon tehlikesi ile karşı karşıyayım. Ailem evin içinde maske takarak dolaşıyor.Evimizin bir odası yoğun bakım ünitesi gibi oldu.Bu konuda babam çok araştırma yaptı ve benim için en gerekli cihazları evde bulunduruyor.
Bu hastalıkla boğuşan başka arkadaşlar varsa onlarla temasa geçip tecrübelerini paylaşmak istiyor ailem.Biz kısmetse 2 yada 3 hafta sonra Prof.dr .Haluk Topaloğlu amcaya kontrole gideceğiz.Kendisi beni görmek istemiş.İnşallah kendisinin uygulayacağı tedavi ile biraz daha rahat ederim.
Ailemin bu çabalarına lütfen kulak verin onların beni yaşatmak için olan çabalarına lütfen sizde ortak olun. MADDİ YARDIM İSTEMİYORUZ. Ama yinede maddi de olsa yardım etmek isteyenler varsa banka hesap numaramız Akbank İzmir Şubesi 088502 no'lu hesabımız var.
Herkese göstermiş olduğu duyarlılık için şimdiden teşekkür ederim.
Teşekkürler...
Işık ve Sevgiyle....

6 Comments:

z.pelin said...

Çok üzgünüm Berrak bebek :( bu blog sana yardımcı olamayacak sanırım .....

5/13/2006 04:03:00 PM

Adsız said...

Canım benim güzelliğe bak ben araştırıyorum doktor arkadaşlarıma haber verdim ama anne ve babasından fazla bilgi edinebileceğime inanmıyorum ama bir umut... işallah bu blog sayesinde şu sanal ortam bir işe yarar..anneler gününde annene güzel haberler ulaşır Berrak bebek .. Allah seni o güzel gözlerinle annene babana bağışlasın..

5/14/2006 03:30:00 AM

Adsız said...

Pelincim, değerli annenin ve senin anneler günün kutlu olsun...Dilerim Berrak'a yardım edilir de annesinin en güzel anneler günü olur bu, en içten sevgilerimle...

5/14/2006 08:44:00 AM

z.pelin said...

inşallah Miyopcum ve Safrancım :(
linki ziyaret ettinizmi ? orda raporlar var ekte ...

5/14/2006 06:45:00 PM

Adsız said...

Sevgili Pelin,
Dilerim Allahtan en kısa zamanda Berrak bebek sağlığına kavuşur.
Anneler günün kutlu olsun.
Sevgiler.

5/14/2006 06:48:00 PM

Adsız said...

raporları ve ilgili linkleri arkadaşlarıma gönderdim ama tıbbi olarak sadece babanın ve annenin bilgisi dahilinde olanları söylediler onlarında çok fazla bilgisi yok ama en azından arkadaşlarına ve hocalarına mail atmalarını istedim .. umarım bi işe yarar

5/19/2006 01:41:00 PM