28 Nisan 2006 Cuma

3 GÜN YOKUM...

Merhaba :) ,3 günlük kısa bir seyahate çıkıyorum. Pazartesi akşamı burdayım inşallah... Hepinize güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum ...Benim haftasonum çok güzel olacak :P ...
Ece ile buluşacağız ,çok güzel bir buluşma olacak eminim...
Çilek hanım ilk defa evde yalnız kalacak bakalım ne yapacak :( çok sıkılacak canı biliyorum ama elden başka bişi gelmiyo,bırakacak yer bulamadım :( bol mama,bol su ve heryanda oyuncaklarıyla rahat olur sıkıntı çekmez inşallah...

Ben yokken cbox yerine yorum yazarsanız memnun olurum :) takip edemeyebilirim...Teşekkürler..
Beni unutmayın...
Görüşmek dileğiyle...
Sağlıcakla kalın...

5 Comments:

Adsız said...

umarım güsel geçer hafta sonu kaçamağın ;) ohh gezin valla bi çilek hanım bi ben haftasonu evdeyiz ..

4/28/2006 01:09:00 PM

Adsız said...

Merhaba canım,sana iyi yolculuklar,iyi eğlenceler.
Daha önce ben de bir kez kedişlerimi üç gün yalnız bırakmak zorunda kalmıştım,bol su,mama ve kum bıraktım,tabi etrafta tehlike arzedicek bişeyler de olmamalı.
Güle güle git,güle güle gel,bye ;)

4/28/2006 05:59:00 PM

Adsız said...

merhabalar,
blogumda bana iyi bir gun dilemişsiniz ve inanamazsınız haftalardır gecçirdiğim hatta belkide aylardır geçirdiğim en güzel gündü bugün. sizinle paylaşmak istedim... iyi dilekleriniz için teşekkür ederim:) sizde cok guzel bir tatil gecirirsiniz umarım iyi günler:)...

4/29/2006 12:04:00 AM

Adsız said...

İyi yolculuklar Pelincim, çabuk dön ama özletme çok kendini :) Sevgiler...

4/29/2006 04:45:00 AM

Adsız said...

Hoşgeldiiiiin Pelin :) Biliyorum birkaç günlüğüne gitmiştin ve tatili fazlasıyla hakediyorsun ama yine de özledik seni, iyi ki döndün :) Sevgiler...

5/01/2006 10:03:00 PM