17 Nisan 2006 Pazartesi

Paylaşımın Sesi !!!

GÜNAYDIIIIIN :)))
Mutlu,huzurlu,sağlıklı ve güzel bir hafta diliyorum herkese...
Geçen gün Konuşan Kitap adlı bir siteden bahsetmiştim.Blogları gezerken sayfasında aynı hafta aynı konuya yer veren bir arkadaşımızın sayfasını buldum :)) ve duyarlı insanların varlığını hissetmenin mutluluğunu yaşıyorum...
Melis diyorki ;
"BIR KITAP* SESLENDIRMEK...
merhaba arkadaşlar,
bana gelen bir mailden etkilenip şimdi kendimi odakladığım bir çalışmadan bahsedeceğim...
mail de yazanların bir kısmı şöyleydi;

''Size oyle bir gonullu faaliyet onerecegim ki, zaman ve mekandan bagimsiz olacak. Istediginiz zaman yapip istemediginizde ara vereceksiniz. Gunun her saati yapilabilecek. Tek basiniza, evinizde calisabilecek ve son derece faydali isler ortaya koyabileceksiniz. Tum ihtiyaciniz bir bilgisayar, bir mikrofon ve bir de kitap!''
maili okuduktan sonra hemen gruba kaydolma kararı verdim çünkü bu tam da benim aradığım bir şeydi... sitesini biraz vakit ayırıp gezerseniz ciddi bir çalışma olduğunu ve çok güzel işler başardığını göreceksiniz...

"Engeller kaldırılabilir.. Özürlülerin önünde engel olmayı reddediyorum" diyenler; kitaplar artık konuşuyor.Tek amacımız görme özürlülere kitap seslendirmek ve kendilerine ulaşmasına çaba sarf etmektir.http://www.seslikitapgonulluleri.com/
"

Bende bu projeye katılacağım,harika bir çalışma :)) zaten kitap okumuyormuyuz ?Okuduğunuzu kaydedin herkes faydalansın!!!


Sağlıcakla Kalın...
Isık ve sevgiyle...

6 Comments:

Adsız said...

merhabalar, kodu tekrar kontrol edebilir misiniz..?
ya da diğer banner kodlarımızdan birini eklemeyi deneyebilirsiniz..
sizi listemize ekledik ancak banner resmi görüntülenemiyor..

4/17/2006 02:04:00 PM

Adsız said...

merhabalar, öncelikle bloguma yaptığınız yorumlarınız için teşekkürler...siteye veya grubuna üye oldunuz mu bilmiyorum ama okadar çok gönüllü varki ve her gün okadar çok kitap seslendirmek isteyen oluyorki gruptan bu mailleri alınca çok seviniyorum. alıntı yaptığınız ve duyarlı olduğunuz için nasıl kızabilirim size... duyarlı insanların olduğunu bilmek ne güzel!ben henüz seslendirmeye başlayamadım çünkü vize haftam ama önümüzdeki hafta annemle gidip seslendirmeye başlayacağız nasip olursa... buarada benim de bi kedim var simsiyah birazcık benziyor sizinkine:) sevgiler...

4/17/2006 05:27:00 PM

Adsız said...

çok enteresan..ilgilenmek gerek..teşekkürler..ayrıca iyi geceler.sen uyumuşundur gerçi..:)

4/17/2006 11:55:00 PM

Adsız said...

eee.yeni yazı yokmu?ben okumuştum bu yazıyı:)

4/21/2006 12:07:00 PM

Adsız said...

Çok güzel bir çalışma başlatmış arkadaşlar,onları kutluyorum.
Maalesef kitap okumayan bir milletiz en azından böyle bir projede destek vermek gerekiyor.
Bizlerle paylaştığın için teşekkürler :)

4/22/2006 09:15:00 AM

z.pelin said...

Evet Sibel'ciğim çok hoş bir çalışma bende üye oldum ama henüz başlayamadım :( en yakın zaman da başlayacağım ... yarın bile olabilir ertelemeye gelmez böle güzel projeler...
dostça ve sağlıcakla...

4/22/2006 09:41:00 PM