13 Nisan 2006 Perşembe

BİR PAYLAŞIM !!!!

nette gezerken bulduğum bir site var... Konuşan Kitap.... süper bir site! tanıdığınız görme özürlü arkadaşlarımız için süper bir çalışma bence...
Birzamanlar eski Bakırköy Belediye Başkanı Dr.Ahmet Bahadırlı'nın yaptığı,benimde katılmamı istediği :( fakat üzülerek söylüyorumki katkıda bulunamadığım bir çalışmayı anımsattı bana... Dr.Ahmet Bey sadece tüm sorunlarda yardımcı olabileceği herkesin yanında olan fakat özellikle görme özürlü, zihinsel özürlü (her ne kadar bu özür tabirini sevmesemde şimdi yazacak başka bir tanım bulamadım :( özür diliyorum !) bireyler yardımcı olacak,onların hayatlarını ve eğitimlerini kolaylaştıracak çalışmalarda bulunuyordu... mesela görme engelliler için okullarına özel kulaklıklı kütüphane yaptırıyorlardı ve gönüllüler kasetlere kitapları okuyorlardı... bu aslıda çok güzel bir çalışmaydı...
Ben bu çalışmayı Afyona geldiğimde derneklere yardım kurumlarına okullara söylediğimde altında başka amaçlar aradılar ve kabul etmediler... Şimdi bu çalışmalar nerde kimler tarafından sürdürülüyor bilmiyorum,Dr. Ahmet Bey'e de ulaşamıyorum :( ....
Ama bu kurumlarda çalışan tanıdığınız birileri varsa bu site belki arkadaşlarımızın hayatlarına küçük bir renk katar...
Kitap okumayan yada okumaya vaktim yok diyenlerinde yararlanabileceği güzel bir paylaşım sitesi...

Teşekkürler...
Işık ve sevgiyle...

0 Comments: