4 Nisan 2007 Çarşamba

Twin Peaks - İkiz Tepeler


Güzel bir dizi idi. Filmide çekilmiş ama izleme fırsatım olmadı şuana kadar. Müziklerine ve filmdeki esrarengiz havaya takılmıştım :)
Türkiye'de dizisi 1992 yılında yayınlanmış. Nedense bana daha eskiymiş gibi geliyor. Yada benim tarih kavramım karıştı .. Derken sinema filminin 1992 de çekildiğini anladım gecenin bu saatinde daha fazlasını beklemek yalnış olur sanırım. Görüntüler sinema filmine ait. Dizi filme ait görüntü bulamadım :(



Yönetmen_David Lynch
Senaryo _David Lynch, Mark Frost, Robert Engels
Müzik _Angelo Badalamenti
Oyuncular _Sheryl Lee, Ray Wise, David Bowie, Mädchen Amick, Dana Ashbrook, Phoebe Augustine, Chris Isaak, David Lynch

Yıllar sonra bi kısım müziklerini buldum ve paylaşayım dedim.. Sizinde aklınızda yer etmiş ise buyrun beraber dinleyelim ..

Agent Kuper_Twin Peaks Theme

Ennio Morricone_Twin Peaks Theme

Into The Night

Twin Peaks Theme_ Instrumental

0 Comments: