9 Nisan 2007 Pazartesi

Gençlik Yıllarım , En Güzel Yıllarım..

Çok severdim çocukken ..

Ve onunla beraber bende tekrar ederdim ; "ama haksızlık bu öyle değil mi?!" diye :) ..
Sanırım TRT' de yayınlanıyordu, emin değilim. O zamanlar çizgi filmler bile bir başkaydı. Kavga,savaş gibi kavramlar sonraları girdi dünyamıza. O da sanırım Voltran ile olmuştu .. Ama onun bile güzel mesajları vardı.

Günün birinde saçlarımı 1cm kalacak şekilde ketirip ankaradan döndüğümde; önce kimse tanıyamamış sonradan da kalimero diye lakab takmışlardı :)

Çok aradım ama bulamadım kalimero' nun oyuncağını.. Sanırım pes edim kendim bir tane yapacağım :)
Tarih olmuşuz resmen , sene 1994 Çorum..
Şimdi herbirimiz ayrı yerlerde :( ..
Bu karede tüm arkadaşlarımız yok.. Şuan da yaşayanlarıda bi o kadar azaldı gibi.. Özledim sizi ve o günleri ..
Ne güzel dostluklar yaşamışız.. O yaşlardamı yaşanıyor böyle güzel dostluklar sadece!
Menfaatsiz, sevgiyle ve saygıyla.. Nerdeyse günün uykudan kalan kısmını hepberaber geçirirdik..
Geri dönmek istiyorum o deli dolu zamanlara :(
Nerdesiniz!?
Güner'im scan edip göndermemiş olsaydı bihaberdim bu resimlerden.. Sağol bebişim..Cansın sen,Canımsın..

1 Comment:

Adsız said...

Sorumlulukların en düşük düzeyde olduğu, herşeyin deli dolu yaşandığı zamanlardır okul yılları.. En özlenen ve özlemle anılan...

Pelincim pek de kolay bulamadım seni fotolarda.. :)) İnsan ne çabuk büyüyor değil mi.. :)
Eskiden bağları sağlam tutmak da çok zordu.. Okul bitince bir çok arkadaşımızla iletişimimiz biterdi.. Pek azı o günlerden bu günlere gelmiştir ne yazık ki...
Ama şimdi ki nesil çoook şanslı cep telefonları var, msn.leri mail adresleri... Yani neredeyse görüşmeye devam etmek zorundalar.. :)))

Pelincim iki foto ve bi kaç satır yazıyla beni çoook uzaklara götürdün... Bir an önce haziran gelsin de, okulumuzun pilav gününde uzun zamandır göremediğimiz arkadaşlarımızı görelim... Kucaklaşalım...