1 Nisan 2007 Pazar

Ölerek Yaşıyorum - Haldun Hürel

3 Hürel kardeşlerden, Haldun Hürel 'in eseri..

"Bu kitabın arka kapak yazısı yazılamadı. Yazılamazdı... Çünki yazı 536 sayfa olmak zorundaydı." diyor kitabın arkasında.. ( bu zorunluluğun nedenini hatırlayamadım kitabı okuyalı 2,5 yıl oldu)

Yaşanmış tarih üzerine kurgulanmış bir kitap.. Sürükleyici ben severek okudum..

Geçmişte .. şimdiki zamanda .. ve gelecekte.. süren bir aşk hikayesi...

Halikarnas M.S. 2095 - M.Ö. 334 arasında yaşanan..

Haldun Hürel
1949 yılında Trabzonda doğdu. DGSA seramik bölümünü bitirdi. Sanat tarihi ve İstanbul araştırmacısı olan Haldun Hürel ,aynı zamanda ressam ve Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesinde de öğretim görevlisi.
Efsanevi 3 Hürel grubunda vurmalı çalgılar çalıyor..
"Ölerek Yaşıyorum" , yaşamının her anı sanatla dolu olan Haldun Hürel' in ilk kitabı..

0 Comments: