31 Aralık 2006 Pazar

YENİ YIL& BAYRAM

Yeni yıla yaklaşık 4 saat var.. Ben evde çilek hanım ile puzzle yapıyorum :) Olsun bunada şükür... Daha kötü durumlardada yeni yıla girdim.

Ama bu sene mutlu giriyorum.. Hayatımda güzel gelişmeler var ;)


Eğlenmek sadece kalabalık bir ortamda, arkadaşlarla veya içerek olmuyor bunu öğrendim..

Önemli olan huzuru yakaladığın ortamda o kişi ve kişilerle olmak..
Benim bu konuda 2 özel seçimim olacaktı, biri olmadı.. Ailemle kaldım :) diğer seçenek olarak ..

Eskiden tüm aile toplanırdık... Ananem bugün için Nazan ablamın eline bir miktar para verip hediyaler aldırırdı. Bizde gider olur olmadık şeyleri alır paketlerdik:) Çekiliş yapılırdı. Enişteme bir keresinde margarin çıkmıştı hatta babamada ruj:)) Sonra tombala faslı.. Ne güzel günlerdi... Sıcacık,huzurlu ve mutlu.. Umarım kendi kurduğum yuvada bu sıcaklığı tekrar yaşarım ..

Bayramda biraz buruk geçiyor Çorum'dan, akrabalardan uzak... Bundan sonra böyle olmayacak :) hissediyorum...

Bu arada bugün ilk reiki uyumlamasını deneyimledim.
Muhteşem bir duygu. Bunun için Reiki eğitmenim Dilek Öztürk ' e teşekkür ediyorum.. 4 aşamadan meydana geliyor. Ben bugün Usui Reiki 1.aşamasını deneyimledim. Öğrendikçe ve deneyimledikçe anlatacağım burda.

TÜM BLOG DOSTLARIMIN KURBAN BAYRAMLARI MÜBAREK OLSUN.

VE YENİ YIL HEPİMİZE ; SAĞLIK ,MUTLULUK,HUZUR VE BEREKETİ İLE GELSİN...

6 Comments:

Adsız said...

pelinciğim yeni yılın sağlık mutluluk ve huzur getirsin..iyi bayramlar bu arada

Birsen Şahin said...

Pelinciğim, çok mutlu oldum uğramana. Ben ancak zaman bulabildim. Malum gelen-giden çok olur bu yaşta, Allah eksikliklerini göstermesin.

Yeni yılda sana, asla eskisini aratmayacak bir üçyüzaltmışbeşgün dilerim : )

ERDIL said...

Canim Kizim Yeni yilda mutlu sihhat dolu günler dilegi ile Bayramin Kutlu olsun.Sayfani devamli takip ediyorum zaman zaman comment yazamiyorum.Kabul etmiyor.
Yanliz sen öyle gecirdim sanma.Firtina yüzünden Türk programlari gitti.Cok sevdigim bir arkadasim kalp krizi gecirmis hemen hastaneye gitmek zorunda kaldim.Ufak Torunumu bana birakmislardi.Onunla uykusu gelene kadar Cizgi filmi seyrettim.Daha önümüzde bizi bekliyen cok güzel günler olduguna inaniyorum.Kal saglicakla.

Adsız said...

Umarım 2007 sana ve ailene Mutluluk ve Huzur getirir. Herşey gönlünce olsun

Adsız said...

Geç de olsa iyi bayramlar, mutlu senelerrr :)

Rakunt ideas said...

Benden de geç bir mesaj ama iyi bayramalr:))) iyi seneler