18 Aralık 2006 Pazartesi

KUZEN ARAMIZDA ...


Duydumki kuzen blog açmış... Hemde bana haber bile vermeden :( .
Aslında bu post 1-2 ay evvel yazılmalıydı. Ama ben blog ile ilgilenemeyince ertelendi. Geç olsun ama güç olmasın değilmi ama...
Sen blog açarsın, bana hiç bişi sormazsın ve birde benden beter blogunu ihmal edersin öylemi... Yaz bakalım... Bak candostların burdan gelecekler sana ve yenilik isteyecekler ... Blog açmakla bitmiyor şekercim :)) Bu lafımı üstüme hiç mi hiç almıyorum ama..

Lakin cidden Çorum'dan da bahset bol bol.. Çorum için yaptığınız çalışmalardanda...
Güzel kalemini kımıldat biraz bizim için...
Ben takibindeyim, zaten hasretim memleketime:(

Geç te olsa HAYIRLI OLSUN BİRTANEM ARAMIZA HOŞGELDİN ...

Sen benim CANIMSIN; KARDEŞİM, CAN DOSTUMSUN!!!
İyiki varsın...

0 Comments: