7 Mart 2007 Çarşamba

Birlikte Ayrılık ..

Sevgili paşa kuzenim ebru yaparmışta, yeni haberimiz oldu. Verdiği bir video yu paylaşmak istedim. Aynı tarzda kumla yapılan bi çalışmayı görmüştüm. Oda güzeldi..

Ebru sanatında standartın, bilinenin dışında bişeyler yapıldığını görmek beni acaip mutlu etti. Ve sanırım bu sanat dalınada burnumu sokmaktan kendimi alamayacağım :)

Benim haddime düşmez "Ebru Sanatı" hakkında yorum yapmak, post hazırlamak.. Çook yakında sizi bu konuda uzman bir kişi ile tanıştıracağım.. Oda bloglar aleminde, aramızda olacak..

Işıkla kalın..

3 Comments:

blacklebron said...

ama youtubeye giriş yasaklandığı için göremiyoruz videoyu pektabi (:
olsun canın saolsun cici (:

Birsen Şahin said...

Çok güzeldi Pelin

Hikayesi ayrı güzel, ebru çalışması ayrı güzel

Saadet Topçu said...

Merhaba,

Bloğunuz öncelikle isim benzerliğimiz olduğu için ilgimi çektiği için girmiştim ama Ebru Sanatımızla ilgili olduğunuzu görünce bende bir merhaba demek istedim. Ben naçizane Ebru sanatımızın icrasıyla uğraşıyorum, daha da çok uğraşmam lazım sanırım. Bu videodaki farklı bri yorum tabi ama bende ilk TV de izlediğimde beğenmiştim ama dizi çabuk yayından kalktığı için tadına doyamadık.
Ebru yapmayı öğrenmek istiyorsanız bence bir an önce başlayın sabır ve sevgi isteyen bir sanatımız ama suyun üzerinden kağıda renkleri aldığınızda kendi küçük mucizenizi yaratmış oluyorsunuz. Herkese tavsiye ederim.
Seygiyle kalın,
Çilek Reçeli :)