31 Ağustos 2006 Perşembe

VE TEKRAR MERHABAAA!!!

Sonunda burdayım... Oh yaa :)).. hep başla pelin dedim durdum ama ne mümkün araya hep birşeyler girdi... Pazar günüde ehliyet sınavınıda verdiğimde sanırım baya bi rahatlamış olacağım ..
Hepinizden çok çok özür diliyorum ne ziyaret edebildim, ne de buraya bişiler karalayabildim. Ama sanmayınki umursanmıyorsunuz... Yavaş yavaş ziyaretlerimede başlayacağım:) çok yavaş olmayacak tabi...

Bu arada bendeki değişimide bi görün istedim :))) fark nasıl ama ... 2 ayda oldu bu değişim...
sırrını isteyenlerle paylaşabilirim...


Artık toparlanıyorum... hayata gülen gözlerle bakmaya çalışıyorum 4 senelik sıkıntı gam,keder, bi tarafa artık :))karamsarlık yok bundan sonra ...
4 yıldır veremediğim kilolarımada veda ettim artık :))
Eski pelin oluyorum sanırım:P

Sağlıcakla kalın...

18 Comments:

Adsız said...

valla bravo nasıl yaptın :)? merak ettim doğrusu

Adsız said...

Hadi bakalım Hayırlı olsun

TEKRAR HOŞ GELDİNNN

9/22/2006 03:34:00 PM

Adsız said...

kilo sorununuzu nasil cozdugunuzu blogunuzda paylasirsaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler.

9/22/2006 06:37:00 PM

Adsız said...

darisi başıma yakında baskulailesine katılmayı düşünüyorum :)) tebrik ederim başarılar...

9/22/2006 09:55:00 PM

z.pelin said...

Teşekkürler efemm:) hoşbulduk ...
Sizlerde hoşgeldiniz...
Elbette Zehra paylaşacağım zaten... Büyük sorun bu kilo problemleri.. ben 86 kilodan 2 ayda,68 kiloya düştüm. Benimle birlikte aynı zamanda başlayan arkadaşlarım dan daha çok kilo verenler var. İşin en güzel yanıda hergün çektiğim migren ağrılarından, mide ve diğer sağlık sorunlarından kurtulmuş olmam :))...
SAĞLIKLI OLMAK NE GÜZELMİŞ !!!! Çok şükür...
Emrecim.. yorumun normalde gözükmüyor ama yorum yaz linki açılınca görülüyor ne enteresan.. Neden acaba... Bu arada seninde kilo sorunun olduğunu bilmiyordum ;) Sayende Baskül ailesinide ziyaret etmiş oldum... sağolasın..
sağlıcakla kalın..

9/23/2006 08:25:00 AM

Adsız said...

Saygıdeğer arkadaşlarım, Ben Fatoş, 32 yaşında ve evliyim. pelinle çok yakın arkadaşız. eski ilomu söylemeye utanıyorum. en son aşırı kilolarım sağlık sorunlarını da beraberinde getirdi. eşimle ilişkilerimizde bozuldu. Depresyona girdim ve uzun süren ilaç tedavisi de çok fazla bir çözüm getirmedi. fakat daha sonra pelinin bana verdiği ürünleri denedim ve gördümki, bizim fiziksel yapımız bir kader değil. biz fiziğimizi değiştirebilecek kapasiteye sahibiz. şu anda 60 kiloyum.yani pelinden daha çok kilo vermiş oldum.:-) aynadan kendime baktığım zaman kendimden hoşnutum. derin bir seivnç çığlığı atma isteği, kendi kendinden hoşnut olmanın ultrası..belkide narsizm.. .... şu anda çok mutluyum. iyi günler..

9/23/2006 12:20:00 PM

Adsız said...

Benim Melek kizim.Insanin nasil göründügü degilde nasil oldugu mühimdir deyecegim zaman da isin asli hic de öyle degil Erdil Baba degiceksin.Haklisinda Yanliz en dogrusu ise senin nasil hissetmendir.Icindeki huzur en dogrusudur.Benim Melek kizim benim gözümde hep görmek istedigim sekildedir.Mutlu günler hep senin olsun.Eger yeni sayfamiza Bu ay icersinde yazabilirsin.Bu konuda erdil1@msn.com adresine yazi gönderirsen Ramazan Ayi ile ilgili yazini yayinlariz.
Sevgilerle.

9/23/2006 03:19:00 PM

Adsız said...

yaa bende istiioomm kilo vermek :( ramazanda daha da çok alırım sanırım bu arada Hayırlı Ramazanlar..

9/24/2006 11:24:00 AM

z.pelin said...

Fatoş çok teşekkür ederim blogumda yorum yaptığın hatta kendi duruMundan bahsettiğin için... Dahada ii olacak herşey ;)
Erdil baba :)) ... cansınnn bi an seni göremeyeceğim sanmıştım 1 ay boyunca... Çok şükür... Bu arada ben hem kötü görünüp,hemde kat kat fazlası kötü bi haliyeti ruhiye içindeydim ... tabi sen karakter olarak bahsediyorsun ama olsun :).. Bu arada bir ramazan post u hazırlamaya çalışacağım çalışmanızda bulunmayı çok isterim...
Pinkmoon... Merhaba hoşgeldin... Zayıflatırız .. hiç zor değil hatta çok zevkli... istediğin zaman görüşürüz bu konuyu...

BU ARADA BURDANDA CÜMLEMİZİN RAMAZAN I HAYIRI UĞURLU OLSUN...

9/25/2006 08:29:00 AM

Adsız said...

cevap yazmana cok sevindim,hayirli ramazanlar.

9/27/2006 05:10:00 PM

Adsız said...

oooo kilo vermeyi başaranlardansın yani
ben de pc başında kilo almıştım bu yaz rejimle eski kiloma kavuştum
kilo moral açısından gerçekten de önemli
insan daha kendine güvenli oluyor değil mi?
hayırlı ramazanlar diliyorum canım

9/28/2006 12:59:00 AM

z.pelin said...

Sağolasın Zehra... Kusura bakma, blogla ilgilenmeye yeni başladım çok uzun süre ihmal ettim :( (istemeyerek)
Sitenide blogunudaeklicem arkadaşlar listeme elbet.. Ama dün bi post bile yayınlayamadım devamlı error verip durdu neden bilmiyorum :(
Cicibişii :)) hoşgeldin... eski kilona kavuşmana sevindim.. Ama ben rejim yapmadım hiç bişide kesmeden zayıfladım :)) .. Kilo vermek için bazı besinleri kestiğinizdede farklı sağlık sorunları yaşayabiliyor insan.. Sonuçta vücudun ihtiyacı olan şeyler ve miktarları belli...

9/28/2006 09:02:00 AM

Adsız said...

merhabalar...kilo sorununu nasıl hallettiğinizi çok merak ettim.doğumdan sonra 25 kilo aldım ve büyümeye devam ediyorum..acaba en yakın zamanda sırrınızı açıklarmısınız?bir de mozaikleriniz inanılmaz güzel geçenlerde derya baykal da iki bayan çıkmıştı bu konuyla ilgili kurs veriyorlarmış çok ilgimi çekmiş ama kadıköyde ters bir yerde olduğu için katılamamıştım.o günden beri çok ilgimi çekiyor.ne mutlu size böyle güzel bi işle uğraşıyorsunuz..elinize sağlık...

9/29/2006 01:17:00 AM

z.pelin said...

Merhaba vildan...
Kilo sorunumu ve sağlığıma kavuşmamın sırrını ayrıca blog hazırlıyorum orrda paylaşacağım çoooooooook çok yakında ... :)) bu arada takdiriniz için çok teşekkür ederim :)) beğenmenize sevindim ...
sevgilerimle..

10/01/2006 01:22:00 PM

Adsız said...

Merhaba..ben 16 yasindayim ve 82 kiloyum ...Evde hergün 2 kere 30 dk Bisiklet sürüyorum..Ve Yememi azaltim Sizce bende 2 ayda 15 kilo verebilirmiyim...

Adsız said...

Selaam ben aysegül

Ben 20 yasindayim . Boy 1,65 Kg 64 .
2 ayda 6 kg vermek istiyorum . Günde 1 saat spor yapiyorum. Sabah yarim saat aksam yarim saat evde bisiklet sürüyorum . Ayrica günde 3 litre su iciyorum ( sabahlari sicak limonlu su) . Sizce 2 ayda yemek yiyerek 6 kg verebilirmiyim ???
Lütfen cvp yazin .
tesekkürler

Adsız said...

merhaba !
Ben 40 yasindayim ve 100kg . Fazlam cok ama ben yaz tatiline kadar 15 kg vermek istiyorum (2 ayda ). Ayrica benim böbrek rahatsizligim ve guatrim var . Hormon haplari kullaniyorum ve bana cok kilo aldiriyo. Ben yememi azalttim , ufak tefek seyler yiyorum .
Sizce ne yapabilirim ??
Yardimci olursaniz sevinirim ?

z.pelin said...

Merhaba ben az yemek çözüm değil.. ama elbetteki spor şart! ben herbalife ın ürünlerini kullanarak 18 kg verdim. 48 beden ve 86kg olmuştum metabolizmam bianda durmuştu.
dr.lar ın ve diyetisyenlerin üzerimde denemediği şey kalmadı ki ben birden 1 ay içinde 26 kg almıştım.
2 ay ürünleri kullanıp 68 kg ve 42 bedene düştüm. ardından kilo verişim durdu ama sıkılaşma devam etti 2 aydada 40 bedene düştüm. hala ürünleri kullanıyorum ve idealim 38 beden..

Ürünler tamamen doğal olup sağlığımıda düzeltmeme yardımcı oldular. migrenler ve istifralarım bitti çok şükür. bunlar hep beslenme bozukluğu ile ilgiliymiş meğer..

sık ama az yemek yeyin. 3 litre mutlaka su tüketin.. spor elbette ihmal edilmez..

Bahsettiğim ürünleri kullanmak isterseniz böbrek rahatsızlığı ve şeker rahatsızlığı olanlar öncesinde dr a danışmalıdır. ...