27 Temmuz 2006 Perşembe

ÖZÜR...

Gönlü güzel arkadaşlarım benim...
Çok yoğun bir iş temposuna girdiğim için ne bloğuma ne de sizlere vakit ayırabiliyorum... Eve geldiğimde kendimi zor yatağa atıyorum :( tabiki bedenen olanan yorgunluk değil sorunum işin stresi mahvediyor asıl... CNR EXPO Mermer ve Doğal Taş teknolojileri fuarına hazırlanıyoruz.. Allah yardımcım olsun diyecek bişi yok.. bakalım alnımızın akıyla çıkalımda altından ayrıntıya girmeden kısa ve öz olarak özür diliyorum...

Lütfen mazur görün beni...
Sevgilerimle , Dostçakalın...

4 Comments:

Adsız said...

Benim Melek kizim arada bir ce dese de biz raziyiz.Sihhatine dikkat et en önemlisi o.Bu günlerde gecer gene sik sik birbirimizi görürüz.Sen oradasinya bizlere yazmis gibi oluyorsun.
Sevgilerle.

7/30/2006 12:41:00 PM

Adsız said...

ALLaH Kolaylık versin.

8/03/2006 01:31:00 AM

Adsız said...

15 gün oldu Melek kizim merak ettim.Hersey yolundami vaz gectim yazi yazmandan bir ce de yeter.
Sevgilerle.

8/11/2006 01:34:00 PM

Adsız said...

Canım ya kolay gelsin allah güç versin sana ..........

9/19/2006 06:02:00 PM