16 Temmuz 2006 Pazar

SÖYLEMEYE ZAMANI OLMAYANLARA

Kuzen Meryoş'tan gelen bir mail.. Hoş bir ifade,fırsatı olamayanlara...

_Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet. Yüreğini elime koyduğunda anladım...
_''Sana ihtiyacım var, gel!'' diyebilmekmiş güçlü olmak. Sana ''git'' dediğimde anladım...
_Biri sana ''git'' dediğinde, ''kalmak istiyorum'' diyebilmekmiş sevmek. "Git" dediklerinde, gittiğimde anladım...
_Sana sevgim şımarık bir çocukmuş, her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan, Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım...
_Özür dilemek değil, ''affet beni'' diye haykırmak istemekmiş pişman olmak. Gerçekten pişman olduğumda anladım...
_Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş. Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış. Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım...
_Ölürcesine isteyen, beklemez, sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi. Beni affetmeni ölürcesine istediğimde anladım...

CAN YÜCEL

2 Comments:

Adsız said...

melek kizim bu 3.ncü denemem yazdiklarim gelmiyor galiba

saygilar.

7/16/2006 10:45:00 PM

z.pelin said...

Erdil baba... malesef blogger da sorun var sanırım geçen sana yorum yazarken benimde başıma geldi :( ara ara sorun çıkartıyor, ama 3. denemeniz ulaştı :)

7/17/2006 10:07:00 AM