25 Eylül 2006 Pazartesi

KULLANMADIĞINIZ AYAKKABILAR İŞE YARASIN !!!

Haydi güzel yürekli , çocuk seven dostlar, dostlar haydi... ;
Eski ayakkabılarınızı bir torbaya doldurun "BETA" firmasının mağazalarına teslim edin! Karda kışta yoksul bir cocuğun üşüyen, ıslanan, ayaklarını yenisini alamasanızda kullanmadıklarınızla ısıtın...
Bu yardım çalışmasını yapan UMUT COCUKLARI DERNEGINE ve BETA firmasının sayın ilgililerine ve BU CAGRIYA KATILACAK OLAN GUZEL INSANLARA TESEKKUR EDIYOR, SAYGILAR SUNUYORUM...
Kullanmadığınız ayakkabıları toplamaya başladı iseniz , gereken adresler aşağıdadır... Daha detaylı bilgi için 0212 671 40 71 no'lu merkez telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

4 Comments:

Adsız said...

Ama bizim ayakkabı numaralarımızın kaçı çocuklara uygun olur ki :(

9/26/2006 07:57:00 AM

z.pelin said...

sanırım teşvik etmek için eskileri toplayıp onlara yenileri verecekler. eskileri verirlerse olmaz zaten.. uygun olmaz.hoş olmaz ..

9/27/2006 05:09:00 PM

Adsız said...

bence eskileri gerçekten tamir edip verecekler.Ama eski gibi görünmeyeceğine eminim.sistemleri çok farklı..ayrıca numaralarda olur .olan bulunur.

9/28/2006 12:39:00 PM

Adsız said...

Merhaba..ben 16 yasindayim ve 82 kiloyum ...Evde hergün 2 kere 30 dk Bisiklet sürüyorum..Ve Yememi azaltim Sizce bende 2 ayda 15 kilo verebilirmiyim...