5 Eylül 2007 Çarşamba

DOĞUM ZAMANI

Kızım benim.. Herşeyim..

Bu şehre gelişimizden sonra olan en güzel olay yaşandı bu gecesayende..
Kızım yaşattı bunu bize..


Tamda bahçemize hamile olduğunu yazma fırsatını bulup yayınlarken sancıları tuttu..

Anlayamadık önce ve bişiler ters gidiyor sandık,korktuk .. Bilmiyoruzki haliyle tam gününü, zamanını belirleyemiyoruz..

Kedilerin doğum zamanı sakin ortam aradıklarını, kişilerden uzaklaştıklarını,yalnız kalmak istediklerini okumuştum çoğu yerde..

Çilek doğum sancıları başlar başlamaz soluğu yanımda aldı:) yattık yere beraber doğuma hazırlandık.

Eee kızımda benim gibi normal değil tabi ..

Koydu kafasını koluma başladık beklemeye..

4,5 saatlik sancılı bekleyişten sonra,bebek göründü ama ters geliyordu :(

ben öldü kesin dedim( çok bilirim ya..) bi ara paniklemiş halde dolanırken Çilek 'in ağzında bişi gördüm; "öldü ve yemeye götürüyor" diye feryat figan :)))

Göbek bağını koparmaya yuvasına götürüyormuş .. panicmania durumları bendeki ..

İlk bebeğimizin göbek bağı kesildi ve temizlendi.. İşte üst resimdeki fare ilk bebeğimiz..

Sonrasındaki doğumları beklerken ben uyuyakalmışım ev halkı doğumun bitimini sabırsızlıkla sabaha kadar beklemişler...

İlk doğan bebeğimiz ve annesi 21. saatlerindeler..

Aile saadeti diye buna derim ben.

3 Tane bebeğimiz oldu..

Teşekkürler Çilek bize bu güzel anları ve yavruları verdiğin için..

teşekkürler Hülya teyze ve Çiğdem, Çilek'i bize gönderdiğiniz için..

10 Comments:

Adsız said...

Canımmm çok şirinler, çok sevimliler... Demek Çilek Hanım anne oldu... :)

Pelincim umarım yavruların hepsini evde tutmazsın.. şimdi çok sevimliler Ama büyüyünce yaramaz olacaklar.. :)

MEL said...

Gozunuz aydın:)
gez-meli

Adsız said...

oyyy kedileri çok severim bi garip mutlu oldum şimdi :) Allah bağışlasın sevgiler

Adsız said...

Tebrikler canim :)

Ömer Erülke said...

tebrikler efendim :D

z.pelin said...

Dilek ablacığım.. sağol:) hayır tabiki,bakabilirsem birini evde tutayım diyorum ama3ününde sıcacık birer yuva bulması tek arzum..

meli,trnc,erulke; sağolun:)

fz;teşekkür ederim.. blogunda asla gerçekleşmeyecek arzum demişsin .. neden gerçekleşmesinki?! çocuğun birazcık daha büyüsün, onada arkadaşlık eder, paylaşmayı öğrenmesi açısından sağlıklı ve güzel olur diye düşünüyorum..

Işıkla kalın..

Reshad said...

İnşallah kısa sürede büyürler pelin.Umarım sıcak birer yuva da bulurlar...

Unknown said...

Allah analı yuvalı büyütsün minik kedicikleri =)Çok değişik bir duygu olmalı burda okurken ben bile heyecanlandım doğrusu.

etki alanı said...

En sevdiğim manzaradır,yavrusunu emziren annenin görüntüsü.Kaç tane kedim elimde doğum yaptı ,sayısını unuttum bile.
Şimdi evimde bakamıyorum.Bahçeli bir evim olmadıkça da bakabileceğimi sanmıyorum.
Geçen sene oğlumun bulup getirdiği 4 yavru kediye 5 ay gibi bakabildim.Mecburiyetten bırakmak zorundaydım.Ama hala hatırladıkça içim sızlar.Daha gözleri bile açılmamıştı geldiklerinde.Bu yüzden sizin yavrular şanslı.Anneleri yanında.
Ama fotoğrafları çekmeniz çok güzel olmuş.Çok sevimliler.Anne de nasıl mutlu....
Mutlu bayramlar..
TÜTÜ

etki alanı said...

En sevdiğim manzaradır,yavrusunu emziren annenin görüntüsü.Kaç tane kedim elimde doğum yaptı ,sayısını unuttum bile.
Şimdi evimde bakamıyorum.Bahçeli bir evim olmadıkça da bakabileceğimi sanmıyorum.
Geçen sene oğlumun bulup getirdiği 4 yavru kediye 5 ay gibi bakabildim.Mecburiyetten bırakmak zorundaydım.Ama hala hatırladıkça içim sızlar.Daha gözleri bile açılmamıştı geldiklerinde.Bu yüzden sizin yavrular şanslı.Anneleri yanında.
Ama fotoğrafları çekmeniz çok güzel olmuş.Çok sevimliler.Anne de nasıl mutlu....
Mutlu bayramlar..
TÜTÜ