29 Eylül 2007 Cumartesi

Asfalt Dünya - Beni Severmiş O

DÜŞÜN Kİ ORMAN BU
"vur artık! son ver bu sessizliğe...
göster bana kimsin sen?
saplanır mı pençendeki tırnaklar?
sen misin o kükreyince ürkülen?
yoksa hangi sakinisin bu yaban ormanın?
vur ve göster nesin sen?
çünki bir orman bu, asfalt çimenleri"
son yolcusu o eski zamanların
sana yazmış özlem dolu mektubu
tek derdi güzel sonları masalların
gözyaşları doldurmuş giderken boşluğu
en çok beni severmiş o
beni aramış gözleri giderken
en çok beni severmiş o
beni aramış gözleri
kalbinde belirsiz bir yolun kuşkusu
titrek sesinde umutların avuntusu
bir mendil eski bir resim bulduğum
tahta masasında bilmeden unuttuğu
Söz-Müzik : M.Emrah Özdamar

2 Comments:

---OPTiO--- said...

..cok güzel sözleri varmis..

deryaligunler.forumlari said...

slm siteme beklerim
http://deryaligunler.forumlari.net