21 Ekim 2007 Pazar

SEVGİ DOLU YUVA ARIYORUZ!!!












Yavrularımız büyüyor .. Sütten kesilmelerine az kaldı..

Onlara sıcacık,sevgi dolu birer yuva arıyoruz.. Bu zamanlarını kaçırmamanız lazım:)

Yaramaz, muzur, en muhteşem dönemleri..




Herbiride annesinden bi özellik almış..

*Siyah-Beyaz olan Bıyıklı.. 3 beneği var dudak çevresinde:)

Arka ayakları üzerinde durup kardeşlerinin üzerine atlamaya bayılıyor.. En canayakını en korkusuzu..

*Çizgili-Beyaz; uysal ama güçlü..

Kendinden emin ve tedbirli :)

*Simsiyah olan Kömür..

Sakin,uysal,sessiz.

Hepside acaip oyuncu ve sevecen..

Bu güzel yavrucaklara kucak açmak istemezmisiniz?

16 Comments:

KOKOPELLI said...

çok güzeller, keşke kedilerden hoşlansaydım hepsine birden talip olurdum :)Lakin büyüdükçe sevimsizleşiyorlar gözümde.

meleginmarifetleri said...

canım benim ne tatlılar inşallah en kısa zamanda yuva bulursunuz hoşçakal

meleginmarifetleri said...

canım benim ne tatlılar inşallah en kısa zamanda yuva bulursunuz hoşçakal

meleginmarifetleri said...

canım benim ne tatlılar inşallah en kısa zamanda yuva bulursunuz hoşçakal

yesim`in sofrasi said...

isvecte olmasaydim hepsini alirdim her gordugumde icim gidiyor hele su siyaha yerim onu bennnn

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Benim Punky´ye arkadas ariyorum. evde cok yalniz kaliyor biz olmayinca. Lakin cok uzagiz yakin olsaydik kesin birini alirdim. Ayrica cok sekerler. sevgilerimle Sonja...

Adsız said...

Ayyyyy.... Miyauwwwww.
Sonja bana arkadas ariyormus cok sevindim coookkk... Miyauwww...

Adsız said...

Çok tatlılar,maşallah,kediler bu zamanda tam yemelik oluyor :))
Hele o pıyıklı olana bittim,o nasıl güzel bir surat öyle...hepsi çok güzel gerçi...İnşallah onları çok ama çok sevicek birer aile bulunur.
Sevgiler...

z.pelin said...

sağol sibelciğim...

kaplan ile benekli miz yuva buldular.. kömür kaldı bir tek.. ben başka bir şehre yerleşirsem onu yanımda götürmeyi planlıyorum,ama ayrılmazsam onuda vermek zorundayız..

en güzel zamanları evet.. hep böyle kalsalar vermeyi asla düşünmezdim.. ama 4 tane kedinin herşeyi sorun da olabiliyor...

Adsız said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Sibel Bay said...

Merhaba((: Benim de bir kedim var, 4 sene oldu ve neredeyse eve gitme amaçlarımdan biri o. O benim cici kızım "TerTer"im:))
Hayvan bakmakta sorumluluk isteyen bir iş ve bunu göze almadan, araştırmadan, bilinçsizce o yavrulara kucak açıp sonrasın da lütfen onları doğayla yüzüstü bırakmayalım. Sonrası onlar için çok daha zor unutmayalım.
Yavrulara yuva bulmuş olmanıza çok sevindim. İyi yüreğinize ve elinize sağlık:))
Sevgiyle...

Adsız said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

deneme said...

Merhaba arkadaşım.Çok güzel bir blog hazırlamışsınız.Benimde bloglarım bunlar:
winamp
darende
Malatya

Ziyaretinizi bekliyorum.

Adsız said...

geotorelxzp loan consolidation
consolidation loans

Adsız said...

dating site in the usa http://loveepicentre.com/taketour/ c david stubbs al dating
oudrhiri dating [url=http://loveepicentre.com/testimonials/]dating free online site[/url] 4 absolutes applied to dating
san diego speed dating [url=http://loveepicentre.com/taketour/]dating saudi arabia site[/url] dating winchesters by serial number [url=http://loveepicentre.com/user/pawanyadav25687/]pawanyadav25687[/url] ovation guitar serial number dating

Atanmayanatarlı said...

bu yorum size bunca yıl sonra ulaşır mı bilmiyorum...
2009 yılında Çilek'in bir yavrusunu evlat edindim. o zaman balıkesir'de yaşıyordum.sanırım adını karamut koymuştunuz ya da onun gibi bir şeyler...
ben adını siva koydum ve o benim her şeyim. iletişim koptu gitti ama aklınıza düşerse, merak ederseniz diye yazıyorum.çok iyi bakılıyor, uğruna her şeyden vazgeçilebilecek kadar çok seviliyor.şimdi evlendim ve eşimin köpeğiyle birlikte yaşamaya da uyum sağladı.her şey onun için yolunda.hayatımda verdiğim en doğru kararmış onu evlat edinmek.bir ilan sonucu annenizle babanız bana ulaşmıştı.iyi ki kader onu bana getirmiş diyorum.