15 Temmuz 2007 Pazar

sobelendik..

Abisi beni sobelemiş:) yaklaşık 1 sene önce ben onu sobelemiştim..
yoksa bu bi intikammı?

xprodoksit:Hergün illaki uğradığın www ?
pelin:www.google.com,www.cember.net ve tabiki dost sayfalar..
xprodoksit:TV deyince?
pelin:kesinlikle katılıyorum; APTAL KUTUSU..
xprodoksit:Sence yapılan en güzel keşif, icat ne?
pelin:yine katılıyorum :P para ama huzuru sağlayacak kadar ..
xprodoksit:Senin için müzik?
pelin:arabesk ve sert olmamak kaydıyla, olmazsa olmaz..
xprodoksit: "Yapılacaklar" listenin başında ne yer alıyor?
pelin:artık sadece iş iş iş :( benimle ilgili hiç birşey yok..
xprodoksit:Vazgeçemeyeceklerin ?
pelin:ailem,kızım çilek,dostlarım.. hayat tabikii ..
xprodoksit:En sevdiğin tatlı?
pelin:tiramisu

Bende Dilek ablamı sobeledim DİLEK KUTUSU ..

3 Comments:

Dilek said...

Ah be canım, şimdi durduk yerde ne gereği vardı da dilek ablanı sobeledin.. :)))) :D
Sevgili Mehmet'in sobesine daha yeni yanıt yazdım.. :)))

Şimdi ben ne yapacağım, buradaki soruları mı yanıtlayacağım..? :)))

En kısa zamanda yazmaya çalışacağım... :)

Seni seviyorum canım... :)

Adsız said...

Güzel olmuş, artık arada sırada seni sobelemek gerekiyor :)

ERDIL said...

Pelin kizimin ailesi ile birlikde Kandillerini kutluyorum.
Bir de sasirdim Dilek kutusunu okuyunca ayni isimde iki blog varmis tabii iceriklikleri cok degisik.
Sevgilerle.