9 Şubat 2007 Cuma

Lord of the Dance - MICHAEL FLATLEY

Here is my favoutite; Michael Flatley!!! Click for watcing the video.For more information visit the web-site:
MICHAEL FLATLEY
http://www.lordofthedance.com/



Kelimenin tam anlamıyla muhteşem... Müzikleri bende vardı ve devamlı dinliyordum çok uzun zamandır. Ama severek dinlediğim müziklerin böyle bir dans showuna ait olduğunu bilmiyordum. Ece ve Eko sağolsun varlığından haberdar ettiler . İzleyin hatta bulabilirseniz video ve kasetlerini edinin derim. Flatley aslında boksörmüş ama nasıl olduda dansa geçti araştırmak lazım. Linkleri yukarıda...Videoları uzun ama baştan sona izlemenizi öneririm...

Sarışınlardan haz etmem ama dansını izleyince aşık olmamak elde değil..

Aşık oldum sanırsam galiba:)

Işık ve sevgiyle kalın...

6 Comments:

Sihirli Bahce said...

Pelincim seni sobeledim :)
İçinden geldiği gibi biraz kendini anlatırmısın?

Adsız said...

videolar çok güzelmiş en sonunda eklemişsin ne güzel :)

Sibel bence çok kötü bir zamanlama yapmışsın şimdi bu moralle epey döktürür :(

Sihirli Bahce said...

Xprodoksit,sobelediğim gün bilmiyordum,bilsem tabi ki sobelemezdim.

Canım her şeyde bir hayır vardır,üzülme...

Adsız said...

Pelincim, sayfanda keyifle gezindim gidiyorum.. :)
Yorum yazmak istemişsin ama kapalı demişsin, değil canım sende yorum bırakabilirsin istediğin zaman .. :)
yapılan yorumları okumak için tıkladığında yorumların üzerinde yorum yaz var, oraya tıkladığında açılan sayfada yazabilirsin.. :)
Sevgiler..

z.pelin said...

:) sterlicya yazılmadı giriş yapmanız gerekiyo dedi. Diğer blogcu arkadaşlarında bazılarında oluyor bu neden bilmiyorum.. bazı blog sitelerinde ayarlama gerekebiliyor. Yani herkes yazabilir, veyaz sadece blogspotcular yazabilir gibi :).. neyse yine deneyeceğim...
Işıkla..

Adsız said...

Güaydı pelincim.. :) Haklısın, yazdığın gibi olabilir, bende bloggerci bir çok arkadaşın sayfasında yorum bırakamıyorum..
Güzel bir pazar diliyorum.. :)