18 Ocak 2007 Perşembe

Taze Bitmiş ...

Yok işte bitmiş, taze bitmiş...
Güven, Sevgi, Saygı, Anlayış, Dürüstlük, Sadakat, Huzur, AŞK ...
Arıyorum, gidiyorum, bakıyorum; YOK! Çaba sarfediyorum; YOK!!!
Konuşuyoruz, umuyorum ama birde bakıyorumki farklı herşey...
Beklentiler aynı gibi ama görünen farklı...

Demekki doğru gözlemim.. Eski fotoğraflarda ve anılarda kalmış masumiyet dolu aşklar, günler. Bunun özlemini duyan kimse kalmadı bi ben birde can dostum Günerim. Evet biri daha eklendi dedim yalan oldu... Herşey günübirlik olmuş bu hayatta yazık ne kadar basit duygular...

Geçmiş zaman... Bir birliktelik 4,5 yıl sürmüş dile kolay... Ama nasıl sürmüş; saygıyla, güvenle sevgiyle,samimiyetle.. Bitmiş ama içinde saygısı kalmış. Şimdi andığımda gülümsüyorum, çünki değer verdim ve aldım.. Sayıldım saydım... Kırmadım kırılmadım.. Anılardaki eski bir dost.. Şimdi yaşanamazmı böyle duygular.. İstenirse; herkez isterse ...

Ben geçmişte yaşamak istemiyorum!!! Bunları bugünde karşılıklı yaşamak ....
Mümkün olmalı, olacak..

Yaşamak istiyorum; ilgiyi, şefkati, aşkı ve sevgiyi.
O kadar ihtiyacım varki huzurla paylaşmaya. Üretemiyorumda.. Sanatçının ilhamı olmazsa ne yapabilirki.. Motive edicek, hayata bağlayacak, onu hergün yeniden doğuracak...
Olmazsa ne olur..
Boş boş bakar, üretemez, rengi solar hayatının,gözlerin..
İşte benim gibi zevk almaz nefes almaktan...

Yaşamak istiyorum ama yoruldum beklemekten ve aramaktan.. Geçen zaman hırpalıyor insanın yüreğini ve zihnini. Ve ben yeterince hırpalanmadım mı?

Ben sanatçıyım demekte istemiyorum artık... Demeklede olunmuyor. Bunu benim için söyleyenler söylüyor zaten benim söylemem doğru değil. Şunuda söylemek gerekirki, böyle bişeyde kalmadı bende... Geri gelmesi zor ve zaman ister.. İster işte ne ister biliyorsunuz.. Üretmem için ihtiyacım olan belli...

Zoraki yaşıyorum.. Plansız programsız.. Umutsuz vede mutsuz... Hatta huzursuz...
Yarın varmı bilmiyorum. Olsun istiyorum ama olmuyo işte ne çare...

Tek derdim bunların yoksunluğu değil, çok daha büyük dertlerim var. Ama onlara dayanabilmem için...

"ZAMAN GEÇİYOR VE HAYAT KISA.. KAYBEDECEK ZAMAN YOK " demişti biri bir gün.. Aslında hep tekrarladığım bir sözdü bu kendime. Ama söylendiğinde bir başka gelmişti nedense... (yalan oldu sanırım...)

Neyse boş herşey işte... Düşüncelerim kelimelere farklı dökülüyolar ve ben yazmaktan yine nefret ediyorum... Değişen hiç bişi yok!

10 Comments:

Adsız said...

çok karamsar yazmışsın okuyunca için sıkıldı. Üzme o kadar kendini diyeceğim gene ama dinlemiycen galiba :(

Adsız said...

Sevgili Pelin;
Yaşamak başlı başına bir sanat. Sen bu sanatı en doğaçlama oynayan tanıdığım tek kişisin.
İnsanoğlu öyle bir yaratılmış ki, istekleri arzuları sonsuza uzanmış. Hatta hayalleri nereye gitse ihtiyaçları da oraya gider. İster insanoğlu. Çünkü istemek verilmiştir kalbine aklına. Çünkü ona verilecektir. Çünkü Yaradan, VERMEK İSTEMESE İDİ İSTEMEK VERMEZDİ.
Sevgili Pelin;
Vaktini saatini bilmem mümkün değil. Ama emin olduğum şey şu: Her isteğin her hayalin mutlaka gerçekleşek. Çünkü sen bunların hepsini hatta hayallarinin bile ulaşamayacağı güzellikleri hak ediyorsun.
Sevgiler..

z.pelin said...

karamsar olmamak elde değilki :(

Adsız said...

pelinciğim yazını okuyunca gözlerim doldu...derdin ne bilmiyorum ama şunu bilki bende çok dertliyim...umut ediyorum bi gün herşey düzelecek buna inan ben hergün kendime bunu söylüyorum.....snki kalbimde bir el sıkıştırdıkça sıkıştırıyor yüreğimi.......ama buda geçecek sadece güççççç iste dayanmak için yaradandan

Adsız said...

Sevgili kuzen, Hislerime tercüman olmuşsun... insan hayatta bazen işte böyle yokluğa/boşluğa düşüyor.. ama varlık yokluktan sonra oluştu.. önce yoklu vardı... Allah düşürmesin..amin.. (bu mesajı kısmen psikolocik baskı altında yazıyorum :)
PAŞA

Sihirli Bahce said...

Merhaba Pelincim,hayat bazen insanı yoruyor,nedeni ne olursa olsun kendini üzüp yıpratma arkadaşım,seni hep gülerken görmek istiyoruz ...

Adsız said...

"Biliyorum, hayat yeniler kendini.." ;)

z.pelin said...

Grazie....
Oluyor işte insanın özlemleri bitmiyor... Bu özlemler yaşamın temelini oluşturuyorsa daha benim gibi tıkanıp kalıyorsun..

Mustafacığım; sağol eline sağlık:) ne güzel yorumlamışsın...

İpekyolu; Derdim bir değilki anlatayım :)) sadece bişileri yoğun yaşadım yine. Ben böyleyim birini bişeyi hissettimmi,benimsedimmi bırakmam zor.. Ters bi durumdada incinmem bir o kadar kolay...

Paşa kuzenim , Ersin Paşam; Sende yoktun var oldun. sonra yine yok ve var ... Hep varol hayatımda!

Dali; Benimkisi yenilesin dedikçe yenilemiyor, kendi haline bırakıncada unutup gidiyor işte... :)

Adsız said...

Yeni adres hayirli olsun zpelin... Hemen ekledim listeye....
Ayrica reklamlari ( Tik tik olayi ) ihmal etmedim....
:)
Isik ve sevgiyle kal ...

z.pelin said...

sağolasın fasterk :)))
ışık ve sevgiyle...


behçevanımız canımız ... :) sağolasın dostluğun için.. toparlanıyorum..

ışığınızı kaybetmeyin dostlarım..